چند خط کلام
 
mazhabi
دنیای مطالب
 
 
چهار شنبه 30 فروردين 1398برچسب:loveallah, :: 17:46 ::  نويسنده : adel

با عرض سلام و خسته نباشید به دوستان گلم که از این وبلاگ دیدن میکنند و نظرات خیلی خوبشون رو در اختیار ما میگذارند ومشکلات وبلاگ را به من بگویند تا در جهت بهتر بودن حرکت کنیم و بیایید با شیطان ونفس خود ستیزه کنیم                                                                      به شيطان گفتم لعنت بر تو

لبخند زد

پرسيدم :« چرا مي خندي؟»

پاسخ داد :« از حماقت تو خنده ام مي گيرد! »

پرسيدم : « مگر چه کرده ام ؟ »

گفت : « مرا لعنت مي کني در حالي که هيچ بدي در حق تو نکرده ام! »

با تعجب پرسيدم : « پس چرا زمين مي خورم؟ »

پاسخ داد : « نفس تو مانند اسبي که هنوز آن را رام نکرده اي ، نفس تو هنوز وحشي است و تو را زمين مي زند »

پرسيدم : « پس تو چه کاره اي ؟ »

پاسخ داد : « هر وقت سواري آموختي ، براي رم دادن اسب تو خواهم آمد،فعلا برو سواري بياموز »                                                                                                                                             
  

 



نظرات شما عزیزان:

fafaf
ساعت15:08---31 فروردين 1395
http://sharjsara.loxblog.com

پاسخ به شبهات
ساعت13:01---7 مرداد 1392
سلام من هم مثله شما يه وبلاگه مذهبي درست کردم وبلاگه زيبايي داري اگه ميشه منو به عنوات پاسخ به تمامه شبهه ها ثبت کن بيا به وبلاگم نظر بزار بگو به چه اسمي ثبتت کنم آدرس وبلاگتونم در وبلاگم بنويسيد حتما

زهره
ساعت21:20---8 تير 1391
به سلامتی اونایی که به پدر و مادرشون احترام میذارن و میدونن تو خونه ای که بزرگترها کوچک شوند؛

کوچکترها هرگز بزرگ نمیشوند ...

سلام خیلی زیبا بود بازم بهم سر بزن


حسین
ساعت22:55---4 تير 1391
سلام
شیطان می توان هر چیز و هر کس باشد ، شیطان می تواند شبیه ما بشود و او قادر به تغییر قیافه و شکل و حتی به شکل اجسام در بیاید و قتی که او نا فرمانی کرد از خداوند خواست به ایشان تا روز قیامت فرصت دهد تا انسانها را فریب دهد و خداوند به ایشان مهلت داد تا بیازماید انسانها را که متاسفانه نفس انسان آنقدر سر کش است که آنقدر که متمایل به کار های نفسانی است ، کمتر به خدا فکر می کند ، اگر آمار بگیریم ، یاران شیطان از دوستان خداوند کمتر است ، چون دنیا آنقدر فریبنده است و جاذبه کاذب دارد که فوری جذب آن می شویم ، ولی هر چه باشد شاید چند روزی انسان اغناء شود ولی آنقدر روزها سریع می روند که فکرش را نمی توان کرد ، و اینجا پایان خط است و یک راه می ماند باید سفر کرد و سفری بی باز گشت ولی تداوم به شکل دیگر و آنوقت است که انسان متوجه میشود ، دریغا
امید وارم صد سال زنده باشید و هر چه بیشتر به خدا نزدیک تر و روزی برسد مانند دوست باشید و عاشق
شاد باش و شاد زی و دنیا بکام
و شیطان گریزی راهت و کشتن نفس سر کش هدفت


انسان
ساعت13:44---28 خرداد 1391
بعثت، امید انسان به فردایی روشن است.

بعثت، نشانه مهرورزی خدا با خاکیان و باران رحمت بی‌‌حد او بر زمینیان است.

بعثت پیامبر اکرم(ص) مبارک باد


محمد
ساعت13:43---7 خرداد 1391
سلام این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش
پاسخ:دوست عزیز ممنون که این پیام رو گذاشتی ولی این ربطی که به اعتقاد داشتن یا نداشتن نداره و از این جور پیام ها زیاد دیدم ولی برای یک نفر هم نفرستادم ولی با وجود این به موفقیت های زیادی دست پیدا کردم و هنوز برام اتفاقی نیفتاده از این جور قبیلرکارها (به عنوان نصیحت)


ارمغان
ساعت19:23---31 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم.وبلاگت خیلی جالبه و همیشه با خوندنش سرشار از انرژی می شم و در ضمن خیلی چیزها یاد گرفتم.موفق باشید.

حمید
ساعت12:00---20 ارديبهشت 1391
با سلام
شما می توانید بعد از گذاشتن کد لینک باکس در وبلاگتان و یا سایتتان لینکتان را ثبت نمایید تا در مقابل دید کاربران چت روم ایرانی قرار گیرد.
با تشکر
http://tabadol12.com/box


Mona
ساعت1:26---12 ارديبهشت 1391
سلام دوستم. سایت جالبی دارید تبریک میگم.
لطفاً با ما از طریق لینک زیر تبادل لینک بفرمایید

http://www.mylink.xzn.ir

با تشکر


Mona
ساعت1:26---12 ارديبهشت 1391
سلام دوستم. سایت جالبی دارید تبریک میگم.
لطفاً با ما از طریق لینک زیر تبادل لینک بفرمایید

http://www.mylink.xzn.ir

با تشکر


برادر سیدعبدالله عابدین مطلق
ساعت10:34---8 ارديبهشت 1391
سلام دوست خوبم وب بسیار زیبایی داری احسن

خوش حال میشم به ماهم سر بزنی ونظر بدی
http://www.razemajnoon.lxb.ir


سروش
ساعت19:44---5 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه دوست داشتی به منم سزبزن ومنو ناجیه دلها(سروش) لینک کن وخبرم کن تا لینکت کنم مرسی


ensan
ساعت14:29---2 ارديبهشت 1391
سلام. ممنونم که اومدید. راه هایی که فرمودید رو رفتم. ولی لوکس بلاگ رو خوب طراحی نکردن. همیشه بلاگفا، پرشین بلاگ و .... دارن. خصوصا مذهبی هاش. ولی در این زمینه لوکس بلاگ زیاد تعریف نداره.


از شما سپاس گذاری می کنم که اومدید و من رو رسد کردید.

در پناه حق


ensan
ساعت13:06---2 ارديبهشت 1391
سلام. تا جایی که وبلاگ تون رو رسد کردم هم عقیده و هم فکریم. خوشحال میشم شما هم به وبلاگ من سر بزنید و راهنماییم کنید. تازه در لوکس بلاگ وبلاگ زدم. انشالله خدا توفیق بده مطالب مذهبی نابی رو گرداوری کنم و منتشر.





از شیطان نفس چی بگم که خودم کردم که لعنت بر خودم باد.
پاسخ:خوشحال شدم که وبلاگم نظرتون رو جلب کرد. اگه نظری در رابطه با وبلاگ دارید بگید تا اگر در توانم بود اجراییش کنم موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان mazhabi و آدرس loveallah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 282
بازدید کل : 39779
تعداد مطالب : 253
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1